Merhaba annelerim baştan beri sleepy kullanıyorum 3 aylıkken hem normal hem de sleepy extra külot bez almıştım kilot bez sıkmıştı. Şimdi 7 kilo 4 numara cırtlı bez kullanıyoruz ama ben yanlışlıkla 4 numara kilot bez siparişi vermişim normal olandan 🤦deneyimleyen var mı bu da sıkar mı acaba direk iade mi etsem