Merhaba oğlum 11 aylık odadan dışarı adım attırmıyor bulaşık yıkadığım zaman mutfağa yanıma koyuyorum ağlamasın diye ama ağlıyor sürekli kucakta ve ilgi istiyor inanın tuvalete bile birlikte gidiyoruz sizde de durum böyle mi ya da ne zaman geçer bu yapışık gezmemiz