Kizlar bebeğim 10 gün sonra 8 aylık olacak ama hala geceleri iki saat üst üste uyuyamadık sürekli uyanıp yatağınin içinde kalkiyo emekliyo gözleri kapalı halde agliyo , geçen aya kadar çığlık çığlığa uyaniyodu okdar agliyoduki başka odaya geçiyorduk her gece.smdi çığlık atmayı birakti ama yine agliyo ve sık sık uyaniyo gündüz çok güzel beslendigim günlerde de onu besledigm günlerde de bsey degismiyo oyuzden açlıkla alakalı olmadığına artık eminim . Alerjik bı bebek şimdiye kdar gece uykusuna geçirmek hiç bir zaman kolay olmadı . Bir de 4 aylıkken beri kafasını çok kasıyor Dr una sormuştum ozamanlar normal keşifte demişti uzun ve sık sürünce sonraki kontrolünde başka bı dr a gotrcm uyku konusunda artık ümidim bitti ne yapacağımı bilemiyorum on dk yirmi dk da bir bana hiç normal gelmiyor sanırım alışkanlık oldu artık ve tüm bebeklik dönemi böyle geçecek . 8 ay olmuş diyorum hala yenidoğan bebek gibi sabaha kdar ayaktayım zaman geciyo bı yandan üzülüyorum