Havvakck gelişmeleri takip etmeyip üstüne düşüncesiz biri çünkü🤦♀️ emzirme danışmanları da doktorlar da diyor bebek ilk 6 ayda doğum kilosunun 2 katına çıkması yeterli diye.. sizinki 3buçuk ayda 2 katını yakalamış zaten😚 ki kilo alma hızı yavaş yavaş azalır artık hareketlenmeye başlayacak zaten. Bence çok iyi kilosu bilinçli bir doktor da böyle söyleyecektir kesin