Merhaba sevgili anneler 🤗 3,5 aylık bebeğim var Antalya da yaşıyoruz malum sıcaklar birden bastırdı boynun altında kızarmalar oluştu Bepanthol pişik önleyici kullanıyorum o gün geçiyor ertesi gün tekrar ediyor 😔 Her gün banyo yaptırıp sadece askılı çıt çıtlı badiyle günü tamamlıyoruz buna rağmen çözüm bulamadık sizden öneriler bekliyorum ☺️ Şimdiden teşekkür ederim 🤗