Duygusuz Annesiningozdesi 4 aylık dikişli yaptırdım diger yöntem gec iyileşiyormus ve en saglıklı sı dikişliymiş
Betull0634 Annesiningozdesi dikişsiz yaptirdim 4 aylikken ilk gunu atlattiktan sonra cok rahattim hic bir sıkınti olmadı cok rahat ettik biz
Aysee21 Annesiningozdesi 3 aylık ve çok şükür hiç bir şeyi yok ilk gün zordu dün de klipsi çıktı o kadar rahat geçti ki iyiki de yaptırmisim
Annesiningozdesi Aysee21 6 aylik bizimki biraz daha hareketli klipsin evde çıkma ihtimali falan var mı acaba 🥲
Aysee21 Annesiningozdesi hayır yok klipsi doktor kendi çıkarıyo çit çitli benim oğlum 3 aylık olmasına rağmen aşırı aşırı hareketli bir bebek ona rağmen hiç sorunsuz bir 4 gün geçirdik
YeldaKuzey 14 aylık oğlum cuma günü sünnet oldu ve yarın klipsi çıkacak. Sadece alt degiştirirken cok zorlandım klipse elini degmesin acımasın diye sagolsun eşim izin aldı hep yanımdaydı
Birmuallime Annesiningozdesi dikişli daha iyi diyorlar ama biz klipsli yaptırdık sadece lokal anestezi yaparken iğne yaptılar onun için ağladı onun haricinde hiç huysuzluğu olmadı bir haftada normal hayatımıza döndük bi zorluk da yaşamadım kardon bardak kesip koyduk bi süre oraya bir numara da büyük bez bağladım
Ulku_06 Annesiningozdesi Klamp lı yaptırdık ve kesinlikle dikişli diyorum ben de. Klamp Dr için rahat ama ilgilenen için zor. Ben pek memnun kalmadım