Busra3883 Gunaydin. Kizim 4.5 aylik mama verirken yada yatarken bacaklarini yay gibi geriyor ve kollarinida kasiyor. 3 4 gundur cok yapmaya basladi. Sizce neden oluyor yada sizin bebeginizde böyle yapiyor mu? cevap verirseniz sevinirim
Mom262627 Busra3883 sadece mama verirken vs yapiyorsa meme ve mama reddi baslamistir . Benim kizidma kucagima almam icin yada meme emmek icin kendini yay gibi kasardi ama kaldirinca yada dikkatini cekince birakirdo zamanla unuttu
rua_da_senhora_das_verdades Busra3883 reflü olabilir mi? Gaz sorunu bu aylarda bitmiştir diye düşünüyorum. Benim bebeğimde yapıyordu ama gazdan dolayı 4 aydan önce.
Busra3883 Mom262627 beni emmiyor zaten birakti bende sagip veriyorum mamaylada destekliyorum. Biiraz once yataga biraktigimda tekrarladi surekli
Mom262627 Busra3883 evet olabilir poposunu kaldiriyormu yatartken yada kendini kaydirir gibi yapiyormu
Syktoprak Mom262627 benim oğlum 2gundur böyle yapiyo kucağımdan bile kayıyo akşam fark ettım ılk dişimiz geliyo sizin bebeğimiz neden yapio