Mayiscicegi Merhaba güzel anneler, bebeğim 6 ay 18 günlük. Ek gıdaya geçtik tadım yaptırıyorum fakat bebeğim hep tükürüyor yemek istemiyor. Bugün yoğurt yedirmek istedim (tattırmıştım daha önce) ağladı yemedi. Ne zamana düzelir bu durum yada öneriniz var mı?
BBBuse Mayiscicegi yogurt ekşi gelmis olabilir, hiç sebze denediniz mi ? Denediginiz ve alerjik reaksiyon göstermeyen bir sebze olduysa onunla yoğurdu karıştırıp yedirmeyi deneyin
Eymosunannesi Mayiscicegi Yemek istemiyorsa zorlamayın 1 hafta sonra aynı seyi tekrar deneyin yoğurt yemiyorsa içerisine daha önce denediginiz meyveden koyun öyle deneyin sebzeleride püre şeklinde deneyin
012021 Mayiscicegi birlikteanneyiz diye instagramda sayfa var bu konuda guzel tavsiyeler veriyor bir konus istersen. Tarifleri falanda var
Mayiscicegi BBBuse sebze yedi ama blw olarak tadına bakıyor bir öğün olarak yediremiyorum tükürüyor ağzından atıyor
Mayiscicegi Şimdi kabak koydum önüne dişlerini kaşır gibi yapıp koparıp koparıp atıyor. Nasıl yiyecek bu çocuk
Mrv38 Ek gıda reddi varsa üzerine gitmeyin zorlamayın yoğurda biraz meyve püresi ekleyip vermeye çalışın benim kızımda aynı 6 ay 18 günlük buda hiç mama istemiyor sürekli ek gıda istiyor
Merrys Hiiiç zorlamayın yemesi için, tattırın yemek istemiyorsa yemesin başka bir şey deneyin zamanla alışacak.
Mayiscicegi Merrys sadece tadına bakıyor yemiyor biraz zorlasam ağlıyor zaten o yüzden zorlamıyorum ama Mamaya alışıp yemeyecek diye korkuyorum
Mayiscicegi Eymosunannesi sebzeleri parmak büyüklüğünde haşlıyorum kendi yemek istiyor öyle daha çok kemiriyor artık ne kadarını yutuyorsa. Püre halinde kesinlikle yemiyor. Mamaya alışıp yemeyecek diye korkuyorum
Eymosunannesi Mayiscicegi dert etmeyin zamanla yer inşallah ama verin sürekli zorlamadan umarm yer minnoş 🤗
Merrys Mayiscicegi alışmasa benim oğlum alışmazdı gerçekten çok zorlandım ek gıda işinde aylarca tükürdü herhangi sebzeyi görünce ağlıyordu. Şimdi 14 aylık oldu herşeyi yiyoruz arada yine yemek istemezse zorlamayıp mamasını veriyorum yemekten soğutmayın yeter🌸
Mayiscicegi Merrys çok teşekkürler. Bizimki kendi yiyebildiği kadar yiyor ama püre veya çorba aslaa yemiyor