Halimehatun Kızlar doğum günü için internetten balon sipariş edicem helyum uyumlu diyor helyumla mı şişirmem gerekiyor yoksa normal mi? Helyum gazı yok bizde de.. nasıl oluyor bu balonlar bilgi verir misnz
bikerem Halimehatun gecen hafta oglumun dogumgunuydu,normal nefes ile sisiripip ile sabitledim belki fikir olur
Halimehatun Aselinannesii6 anladım ama tabi havada durmuyor normal şişirince 😅 şeyi sorcam hani folyo lu rakam balonlar oluyor onlar duruyor mu havada normal şişirmeyle
Halimehatun ElAta nasıl yaptınız tam olarak çok abartı bişe istemiyorum bi kaç balon olsa yeterli.. şişirdiğimiz yerden mi iplere bağlıyoruz
bikerem Halimehatun iple tutturdum,balon banti da almistim ama duvar boyasini kaldirdigi icin yapmadim,bi taraf tepeye kucucuk bir civi caktim,iple gerdim,diger taraf da zaten perde oraya da iple gerdim
bikerem September08 bant duvarin boyasini cikariyor,bi tarafa minik bir civi caktim,ip ile civiye ve perdeye gerdirdim,iki tarafi germek yeterli oldu,duvarda hic bant kullanmadjm,