Duygual Bebeğim 36 günlük, son 3-4 gündür bezinde hep az kaka var. Bundan önce bezini dolduruyordu ve üzerine bezini açınca da yapıyordu. Böyle bi şey yaşayan var mı? İştahı yerinde hep memede durmak istiyor, acaba sütüm mü azaldı yoksa kabız mı oluyor? Bunu nasıl anlayabilirim? Mememi sıkıyorum süt geliyor, şu ana dek de kilo alımı iyiydi.