minikmelegimmmm tabiki canım benim herkes anne sütü alacak diye bir kaide yok bende ilk zamanlar çok üzüldüm ama inanır mısın bence mama daha güzel kilo yapıyor bizimkinde kabızlık var olmasa ara ara vermek istiyorum ama çocuk 15 günü bile buluyor yapamadığı