Kızlar kızım 30 aylık küçük bebeğimde 6 aylık kızım ondan emziği görüyor her tek kaldığında alıp kaçıyor benım dıye bende izin vermiyorum çok hırçın oldu dün gece çok ağladı eşim emziği verdi bi anda sakinleşti yatağına geçti uyudu eşim uyuyacağı zaman verelim günahtır diyor bende karşıyım 1 buçuk yaşında bıraktık emziği yıne başlarsa nasıl bırakırım düşüncesindeyim ama böylede çok kıskanıyor kardeşini ne yapabılırım sizce