Koala06 çok teşekkür ederim emeğine sağlık, maalesef gazlıyız 6 ile 9 arası ağlıyor hep susmuyor sonra uyuyor 12 1 gibi uyanıyor bidaha uyumuyor. Uyursa da inleye inleye uyuyor 1 saatte bi kalkıyor hep ağlıyor gece ıkına ıkına fıtık olmuş. Bende piş piş sesi falan açıyorum öyle uyutuyorum ayağımda sallamaya çalıştım sallanmadı, bebek arabasında gezdiriyorum kucağımda pışpış yapıyorum ama asla oturunca yaptırmıyor ayağa kalkınca susuyor kucaktan bırakınca yerine yatırınca ağlıyor uyanıyor, arabadan alıp yatağına yatırınca ağlıyor. Bu yerine yatırdığımda ağlamaya nasıl çözüm bulcam bilmiyorum