ozgekzy Bu belirtiler bizim evin durumunu gösteriyor şuan, perişan haldeyiz çocuklarla ben eşimde bişey yok ama ,aile hekimi sinüzit dedi bana çocuklarda öksürük çok var burun akıntısı var büyüğün ateşi çıkıyor 39 du gördüm az önce şuan 38 de sabitledim inmiyor daha ,napacam bilemedim bende ,olabilir mi diye de düşünmüyor değilim:(Bende atesliyim bu arada 37.5 la ,38 arası gidip geliyor. Küçükte öksürük burun akıntısı var sadece , acaba mi diyorum bende