20 günlük bebeğim var ve göğüs ucuyla emzırıyorum yamuk kavradıgınin göğüsümün ucu yara oldu ve bu durumdan dolayı o gögüsümü çok emziremediğim için mastit oluştu mastit çok şükür doktor yardımı ile atlattım fakat yaraya bi çözüm bulamıyorum genede emziremeye çalışıyorum yarayı en hızlı geçirmek için ne yapmalıyım ?