egee kusura bakma canım öyle hissettirsiysem özür dilerim ama inan amacım o değildi samimi bir şekilde yazdım .gerçekten ıslak mendil sırf kimyasal kimsenin kimseyi eleştirmek yada en önemlisi anneliğini sorgulamak haddi değil gerçekten yardımcı olmak adına yazdım yanlış anlaşıldıysam kusura bakma.sadece iki çocuğumda da kullanmadım rahat oldu zaman konusunda benimde inan zamanım yok bir çocuğum daha var ve üniversite okuyorum ders çalışmam lazım evde hiç birşeyi yetiştiremiyorum anlayacağın benimde zamanım yok sandığın kadar 🥰 sen o çocuğun annesisin onun için en iyisini sen bilirsin ben tecrübelerime dayanarak ve yardımcı olmak için yazdım ki çocukların yüzü öpünce bile tahriş oluyor mendiller ne hale getirir. Güle güle büyüt bebeğini 🥰🥰