Sewm benimkide kreşe gidiyor 7 ay oldu ilk zamanlar hep hastaydı. Hastane de falan yattık. Artık işi bırakıcaktım hasta olmasından dolayı fakat doktorumuz okul döneminde cocukların bagısıklık kazanması için sık sık hasta olacak, şimdi olmasa bile ilkokulda olacak kaçarı yok, bir süre sonra bagısıklık kazanıp vücudu dirençli olacak dedi. E calısmakta zorundayım, artık alıştım. Şimdi en ufak öksürmesinde direk pekmezler keçiboynuzu özü falan veriyorum devamlı. Hemen toparlıyor. Birde öksürk varsa tereyağ pekmez eritin, ılık olsun kaynatmayın, üstünede limon sıkıp cok az su koyun, birebir geliyor öksürüğe 🙏🏻