Günaydın güzel anneler, 3 ay 17 günlük bebeğim, tamam sabaha karşı yine kalkıyordu durmadan ama Bi 4 saat deliksiz uyuyordu yaa, noldu yarım saatte bir niye kalkar bir bebek, birde sadece meme de uyuyor sakinliyor, enerji filan kalmaz oldu 5 gündür böyle, var mı bu durumu yaşayan anneler, ne yapmak lazım, yorumlarınızı bekliyorum 🌺