Gazı yok demişsiniz ama gazını çıkaramadığı için ıkınıyor. Kaka yapsa bile gaz çıkarması gerekir ıkınması ondan. Emziriyorsanız sıcak suya kimyon atın şeker koyun kimyon tozu dibe çökünce için. Dibini içmenize gerek yok acı oluyor. Bebeğe vermeyin kendiniz için.