Hamuceraa Saymadım ama 3. Aydan beri gece uykumuz yok. 5 ay 13 günlüğüz. Uyutmak bi dert, uykuda kalması bir dert. Beynim uyuşuyor artık. Gece kaç defa uyanıyoruz saymıyorum artık. Meme emiyor yatıyor geri.
Bayezidin_annesi Hamuceraa biz 8 ay 6 günlük olduk 12.30da uyuttum 3 e kadar 4 kere kalktık tekrar uyuttum bu saate kadarda 3 kere kalktı sabah uyanana kadar da bı 3 kere kalkar daha uyudum mu bilmiyorum
Minikyavrum755 Hamuceraa 4 ay 20 günlük oğlum milyon kere kalkyo sersem gibiyim artık ama bizimki gazdan kalkıyor hala gaz sorunu var
NilMomm Hamuceraa of 3 ay 28 günlüğüz. Bizde aynı. Daha önceden 2 kere uyanırdı şimdi milyon kere. Emiyor ama tam olarak emmekte değil 5 dakika sonra uyuyor. Artık takatim kalmadı.
Anekdot Hamuceraa emerek uyudugu icin boyle yapiyor bence 6 aylik olduk bizde de durum aynı beynim uyuşuk kac defa uyaniyor sayamadım bile
Hamuceraa Bayezidin_annesi vallahi ben kaç defa kalktığımı bilmiyorum. Yoruldum artık1 8 de uyuyoruz biz ama o bir saar içinde bile 2 defa uyanıyoruz
Bayezidin_annesi Hamuceraa bizim geç yatsa bile 3 e kadar yine sallıyorum saatte bir kalkıyor devamlı uyku düzeni değişiyor zor oluyo
Yhulya Bizimde 9 aylık gece 6 7 defa kalkiyo uykuyadalana kadar miz mizliyo dizinde öyle mi ağladığı yok yani sanki nini soyler gibi 😏😅
Hamuceraa Yhulya 😢😢 çok üzgün ve yorgunum. Bilmiyorum. Nasıl düzelecek. Sabahtan beri 2 kex uyuttum 3 kez uyandı
senem9 Hamuceraa uygulayacağınız yönteme bağlı. Burada uyku eğitimi diye aratırsanız annelerin uyguladığı pek çok yöntemi görebilirsiniz
Zeynep5858 Hamuceraa Ağlıyor tabi ama alışma süresi var bende inancım yoktu cesaretim yoktu 10.5 aya kadar bekledim ama şimdi tabi 10 numara değiliz ama en azından memede uyutarak eziyet ettiğimi anladım bebeğime. Anne kararlı ve sabırlı olursa zamanla alışıyorlar o zamanda 2 hafta kadar.
Hamuceraa Minikyavrum755 gaz var evet biz de o dönemde başladık gece uyanmaya. Bir aydır devam ediyor. Şimdi gece kaka yapıyo alt değilirken uyanıyor. 3 gecedir 4 gibi uyanıyoruz artık
Hamuceraa NilMomm evet aynı durum bizde de söz konusu. Demek ki bir süreç yani. Kimi bebek böyle. Ama sinir hastası olacağım diye korkuyorum. Uykusuzlluk insanı mahvediyor
Hamuceraa Anekdot emerekte asla uyumaz. Yani zorluyorum uyusun diye çünkü kollarım kopuypr. Ayakta sallanmıyor. Yani ne bileyim çare bulamıyorım
Minikyavrum755 Anekdot hadi ya ne zmn bitck bu gaz bide gaznyapan seyler asla tüketmiyorum aylardır. 🤦
Anekdot Zeynep5858 benimkide memede uyuyor 6 ayligiz cok yoruluyorum memede uyumayi nasil birakyirdiniz acaba
Hamuceraa Zeynep5858 bir kaç kere kendim denedim ama olmadı çok ağladı. Dayanamadımm kucağımda uyutuyorum o yüzden.
Hamuceraa Bayezidin_annesi yani uykuya dalamıyorlar demekki. Uyutması bir dert uykuda kalması ayrı dert. Uyku saati geliyor nasıl uyutacağım bilmem