Bebeğim prematüre doğdu doğalı 4 aylık ama düzeltilmiş 2 aylık. Birkaç gündür bebeğim akşam en geç 9da yatıyor ve sabaha kadar hiç uyanmıyo. (Mama ile besleniyor bu arada zaten en baştan beri 3 saatte bir yiyodu sonra gece 1 kere kalkmaya başlamıştım kısa bir zaman önce. Yani 22 gibi yatsa gece 3 gibi yerdi o da normalden az. Bide sabah 5-6 gibi falan kalkardı )Bi zaman sonra gece uyanmadığı sürece beslememek gerek biliyorum ama prematürelerde nasıl oluyo bilemedim . Saat 5 bebeğin başında uyanmasını bekliyorum ama gayet rahat uyuyo. Huzursuz oldum