Merhaba bebegim 14 aylik. Son 2 haftadir önce 4 gun boyunca bir kabiz oldu. Daha sonra ishale gecirdi. Bagirsak duzenliyici kullandik. Kabiz gibi olsu tekrar yine ishal oldu. Bu arada bebegim cok hareketli cok huysuz bir bebek degil. Persembe gununden beri yine ishal oldu birden. Ve ishali çok agir kokuyor. Kusma falan yok. Yaparken ishalini ikiniyor ve zorlaniyor. Gece surekli memeye kalkmaya basladi. Normalde hic kalkmazdi. Ve meme emerken ikiniyor. Gazini atamiyor. Ilk defa boyle birsey yasiyoruz. Kizim surekli mizmiz. Hicbirseyden keyif almamaya basladi. Yiyen cok gitti suan sifir istah. Kaka tahlili temiz cikti. Enfeksiyon yok. Alt disleri şişmis biz ona yorduk. Dişlerini de hep rahat cikartti şükür. Bugün bir arkadasima anlattim apandist olabilir dedi. Cok korktum bende. 4 defa doktora götürdük kimse birsey demedi. Olsa demezler mi. Birden de aglamalari var. Sanki bir yerine agri vuruyor saatlerce agliyor. Bu durum normal mi sizce lutfen kafayi yicem artik düsünmekten