44 günlük kızım. Sanırım gece gündüz uykusu birbirine girdi. Gündüz çok güzel uyuyor gece değişiyor. Bi gece sadece acıkınca uyanıyor bi gece birkaç saat uyanık bi gece hiç uyumuyor. Gazı olunca ağlıyor. Olmadığı, ağlamadığı halde uyumadığı oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Gece gündüz karıştıysa nasıl düzeltebilirim acaba?