Merhabalar, bebeğimi ilk günden beri sağarak beslemeye çalıştım, bu aralar yaklaşık 25 günlük bebeğimi sağdıktan sonra meme ucum biraz çıktığında emzirmeyi deniyorum ancak ucunu yakalıyor ve aşırı derecede canımı yakıyor. Göğsün siyah kısmıyla vermeye çalıştığımda eveliyor geveliyor yine ucundan beslenmeye çalışıyor. Böyle emince göğüs ucunun bir kısmı koni gibi yassılaşarak yara oluyor. Böyle durum yaşayan oldu mu acaba, bebeğimi emzirmek çok istiyorum ama bu şekilde çok acı oluyor. Çene kasları gelişince bu durum düzelir mi acaba ya da Bebeğe doğru tutuş yaptırabilmek için öneriniz var mıdır?