Eliffffffff Kızım 9 buçuk aylık. Gece 2 defa acıkıyor. Bu gece acıkmaları uyanmaları ne zaman bitecek. Ne zaman bizim gibi olacak
Benbilmemanam Eliffffffff aslında o aylarda çokta aciktiklari için uyanmiyorlar alışkanlıktan oluyor. Benim kizim on aylık bir iki defa uyanır emmek için. Ancak gece beslenmesini kesersek deliksiz uyurlar sanırım
CankizimRavzam Eliffffffff Canim o alışkanlık haline geliyor bi süre düzelir 1 yaşında mesela sonra tekrar bozulur böyle böyle buyuyecekler 😍 aha örnek 21 aylık kızım 6 kez kalktı en son hepten uyandı kaldım öylece😅😅😅
Eliffffffff Benbilmemanam evet uyandıkları saatler hep aynı. Bi 11 byçukta uyanır bi 4 buçukta. Hiç şaşmıyor. Mamayı da baya içiyor. Gece beslenmesini nasıl kesebilirim
Benbilmemanam Eliffffffff hic bilmiyorum ben 1 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum ama bakalım doktor tavsiyesiyle bırakmak lazım
Eliffffffff CankizimRavzam kuzum hiç alışkanlık gibi de durmuyor yani 150, 160 ml aptamili bitiriyor. Bildiğim kadarıyla alışkanlık olunca biraz çekip bırakıyorlardı🤦
OZGEAKCAKAYA- Eliffffffff bizde aynıyız 🙁 benimde bebeğim 9 aylık ve gece 2 defa mamaya uyanır.. bazende ben otomatikmen aynı saatlerde uyanıyorum mamasını iciriyorum.. ne zaman bırakıcam veya nasıl bıraktırcam bilmiyorum.😒
Eliffffffff OZGEAKCAKAYA- ya hiç alışkanlık gibi de durmuyor. Baya 150, 160 ml aptamil bitiriyor yani
Glyshnn Eliffffffff yani cok bilgim yok ama gece beslenmesi aliskanlik ve aslinda cocuga yarayan bi besin degilmis ben 9.ayda uyku egitimi esnasinda kestim uyku egitimini arastir bence bu aylarda var sonra bebek ayaklninca zorlasiyo
Glyshnn Eliffffffff ben adim adim uyku egitimi kitabini okudum ve cok video izledim youtubeda bence dene biraz zor ama deliksiz uyuyo ve kendi uyumak istiyo suan 18aylik 9ayda verdim cok rahat ettim
Kvrckanne Eliffffffff 9 aylık bebek için gayet normal bence. Gece beslenmesini kesmek için de en az 1 yaşında olması gerekiyor diye duymuştum