Merhaba güzel anneler ❤️ size birşey danışmak istiyorum 🙂 yaşim 21 ve 11 aylık oğlum var kayvalidemle yaşıyorum saolsn bebek konusunda çok yardımcı oluyor bana bebeğim bir yaşını doldurduğunda ikinci bir bebek düşünüyorm rabbm nasip ederse daha sonra korunacam ve 5-6 yıl çocuk yapmamayı düşünüyorm rabbm nasıp edrrsede aldırma flan olmaz tabi , aramızda bebeği bir yaşına girip hamile kalan anneler var mı süreç nasıl geçti doğdugunda iki bebekle çok zorlandnz mi 🤗