Kızımn 3 ayı yeni bitti 4 aya girdi ilk haftamız bitmek üzere şuan bı ilk yaşıyoruz bu saate kadar uyumadı tamam ağlama yok elhamdülillah arada istediği olmadığında ağlıyor ama isteği şu evde akvaryum var biraz fazla uzun büyük dikkat çekici onun önüne salincagima koyun brakin onlara brakicam inanirmisinz su saat oldu anca uyuttuk eşimle evde kosturuyoruz onu yapiyoz bunu yapiyoz agliyo akvaryum önüne koyunca susup gülüyor onları izliyor bide elini aşırı ağzına sokuyo bgun battaniyeyi ağzına sokmaya çalışıyor karnı tok ondan fazlasıyla eminim acaba dış mi kaşınıyor dedik ama bunedir kaç saat ayakta kaldı yavrucak