Bsra_1 Merhabalar ben kızım 7 aylıkken regli olmaya başladım emziriyorum . Lakin hep bi düzensizlik içinde. Benimle aynı durumda olanlar var mı?
1prens1prensess Bsra_1 1 sene kadar çok normal ilk doğumumda 3 ay arayla olmuştum 2.de 7 ay oldu daha yeni oldum bende
kullanici_adi_yok Bsra_1 kizim 19 aylik su an..5 aylik olduğunda görmeye başladım. Ben de hep duzensiz oluyorum her ay bi gerilim yaşıyorum acaba hamile miyim diye korkuyorum.
Azizecelik68 Bsra_1 doğum kontrol hapı kullanıyormusun ben kullanıyordum adetim hep düzensizdi hatta kaç kere doktora gittim bişey demeliler meğerse Hap dan dolayı oluyormuş o da düzensizlik değil de hapı bir kaç kez unuttuğum zaman adet oluyormuşum benim kullandığım hap adet i kesiyormuş tabi bunu ben öğrenene kadar sürekli hamilemiyim diye şüpheleniyordum 😂
Kuboz Benimde bebeğim 4 bucuk aylık bnde 1 ay önce ilk adetimi oldum, ikinciyi bekliyorum henüz olmadım demek ki düzensizlik oluyomuş. Korkudan test aldım yaptım 😁😁