Esestutu tüm kirpiklerin iki ucu tutmazsa ki kişi kendine takarken helede sürekli kullanmıyosanız yapıştırıcıyı kirpikten ziyade etinize sürüyosunuz we yapışkan hissiyat rahatsız edici oluyo ayrıca uçları yapışmazsa hawada kalıyo görüntüde çirkinleşiyo ama tek tek kirpiği hayatında hiç kirpik takmamış biri bile becerebilir düşme olasılığındada belli olmaz aralarda düşer düşersede pek düşmez ama 😌