Ynianne Bebeğe sütünü sağıp veren var mı ben gibi biberonla bebeğim 1,5 aylık bir öğünde kaç ml süt veriyorsunuz ya da mama ? Az mı veriyorum çok mu karar veremiyorum çünkü
mom54546 Ynianne ilk zamanlar sütümü sagıp verdım sütümden 120 içiyordu ben mama meme seklinde gidiyordum mamadan da 120 içiyordu
Ynianne mom54546 120 çok değil mi bebeğim aç olursa anca 90ml içebiliyor kilo alımı iyi ama az mı geliyor acaba. Beni de 5 dk emiyor doyuyor