Kymom canım geçmiş olsun öncelikle ateşi çıkıyordu öksürüyordu hapşırıyordu burnu tıkanıyordu bu sebepten düzgün uyuyamıyordu ateşi ilaç Versekte az bişey düşüp tekrar yükseliyodu ambulansı arayıp hastaneye götürdük ben pozitif olduğum için gidemedim tabi doktor covid olduğunu söylemiş eşime akciğer filmi kan testi falan herşeye bakıldı antibiyotik kullandı bu şekilde atlattı canım tüm süreci yazdım ki korkma geçiyo bil diye 🥰