Merhaba kızlarr
Bebeğimden ayrılmadan nasıl bir iş yaparım diye düşündüm ve Babyspa açmaya karar verdim eğitimlerimi aldım ve bu kendi bebeğim içinde oldukça faydalı oldu yakında Beylikdüzü’nde açılıyoruz foruma özel indirimde yapacağım bakalım inşallah hakkımızda hayırlısı olsun.aramızda başka bebeğiyle çalışanlar var mı acaba nasıl oluyor fikirlerini almak isterim ☺️