Hiranur2010 Kızlar adetim bir hafta gecikti. Çok afedersiniz peçeteye silince pembemsi sümüksü bisey geliyor. Sizce yerleşme kanaması mıdır bu yoksa adet mi
Hiranur2010 Gulsen4224 ayyy canım şimdi çok samimi bir komşum var berkarliktwn arkadaşım ondantest vardı aldim yapicam
Buseersoyy Hiranur2010 hamile olabilirsin benim 16gün geçti yaptım çıkmadı sonra adet gördüm canım olmayadabilirsin
Hiranur2010 Momster anlam veremedim teste canım belli belirsiz silik bir çizgi var bu testin yorumlarını okudum çift çizgi çıkıp hamile olmayan varmış anlayamadim