Kızlar bebeğim 4.5 aylık 4. Ay atağını yeni atlattık .35 gün dayandık atakta dedim ama ataktan sonradan 4 5 gündür uykuya dalarken çok ağlıyo önceden ağlamazdı şimdi çok ağlıyo uykusu gelince anca dalıyo uyku gerilemesi oluyormuş 4. Ayda acaba yaşayan oldumu