Merhabalar suan bebis 6 aylik sadece anne sutu ve 1 aydir ek gida yiyor (sadece gunduzleri 1-2 ogun). Aksam en gec 10 da emzirip uyutuyorum derin daliyor fakat tas catlasin 1 saat sonra agliyor (uyanmiyor) pis pis ise yaramiyor sadece emiyor ve geri uyuyor (karnj aciktigi icin uyaniyor cunku bi 10-15 dk emiyor) gece 1-2 saat arayla surekli uyanip emiyor. Bende gece tok tutan muballebiler gordum fakat biberonda hazirlamak istiyorum kasikla gece yediremem uykusu bolunmemesi icin. Gecen aksam yaptim fakat biberondan akmiyor oldukcada sivi yaptim. Biberonlami alakali hangi biberonu almam gerek yarin hemen alacagim lutfen bilen yazabilirmi.