Yusay Kızlar günde bir kere 90 ss mama veriyorum emiyor gece 12 saatlerinde meme emerken sinirleniyor boyna agzından cıkarıp tekrar sokuyor anlamıyorum dolu dolu gelsinmi istiyor biberonu kesmemmi gerekiyor bilgi verirseniz
Uykusuzbebe Yusay emen bir bebege neden mama veriyorsunuz meme reddi yaşarsınız sonrasında arastırmalarımdan öğrendiğim kadarıyla
susunbebekuyuyo Yusay fazlalığını kusuyordur mama yerine biberonla vermek istiyorsanız aynı şekli sağıp kendi sütünüzü verin bezlerini kontrol edin doktorunuz mu mama verin dedi ? benim kızımda 28 günlük çok yorgun olduğumda eşim uyuyayım diye 2-3 günde bir kez biberonla veriyor 2 saatte bir 60-70 cc içiyor
newmomdady Yusay bebeginiz meme reddi yapiyo benimkide baktim biberon verdim göğsümü verince aliyo agliyo dolu dolu istiyo bu sefer biberonu kestim acikti ac kalinca yedi
KbrMte Yusay 40 günlük bebeğime 30 ss veriyorum ki benide emsin diye. Sanırım sizinki tok olduğu için öle yapıyor. Almıyor memeyi çünki tok sizde zorlayınca inatlaşıyor.
Yusay Uykusuzbebe emiyor da dediğim gibi saat 12 1 gibi dediğim şeyleri yapıyor ve bende doymadığını düşünüyorum mamadan sonrada baya kusuyor fazlalıgınımı cıkarıyor veya dediğim gibi memeden dolu gelsin istiyor. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ İnş yaşamam
Uykusuzbebe Yusay sakinleştirin bebeginizi bir klasik müzik açın ayaga kalkın ve öyle emzirin mama verdiginizde uyumasının sebebi hazmı zor ve midesine oturuyor uyku yapıyor doktorların söyledi bu açlıktan yapmıyordur belki. Umarım en kısa zamanda düzelir. ❤️
Ase23 29 günlük 90 fazla gelebilir 50 60 cc öneriyor doktor birde emerken sinirlenmesi gazdan olabilir emzirme esnasında öyle yaptığında gazını çıkar
Yusay Ase23 gazını cıkarıyorum memeye koyuyorum gene öyle yapıyor gün içindee yaşamıyoruz ama gece 12 ,1 gibi yapıyor istediği gibi gelmeyince
Cnr060621 90 bence fazla ben 60 yapıyordum içmiyordu kalıyordu bile , 30 yapınca da yetmiyordu tekrar yapıyordum , en iyisi 30-60 arası
Yasemin38 Yusay canım mama vermek yerine sık sık emzir bebeğini. Daha onun midesi ne kadarcık ki doymasın😊 sancısı olduğundan yapıyordur. Biberondan rahat ve kolay ulaşım sağladığı için meme emerken çabalıyor olması bebeğini sinirlendirir. Beslenmene dikkat et bol bol su iç ve sık sık emzir bebeğini
BihterZiyagil 1.Doktor önermeden neden mama veriyorsunuz? Sütün yetmediğini nasıl anladınız? 2.Bebek sadece açlıktan ağlamaz, gazı olabilir. 3.Biberon meme reddi yapabilir.
uyus Yusay Biberonun ve mamanın tadını alınca bırakıyor bebekler.yani benim çocuklarım bırakti.mamayi hastanede verdirdi doktor.daha bırakmadi bebegim.bebi bırakti mamayi bırakmadi çunku daha kolay geliyo.
uyus Yusay Açta bırakmayın çunku aç kalınca beynine zarar verebiliyormuş daha gelişim zamanında oldugu icin.bebek hemsiresi dedi bana ..mecburiyetten mama verdim .