29052021 5 ayını tamamlamış bebişlerinizde beslenme nasıl oluyor? Anne sütü, mama veya ek gıda…✔️ Tam olarak nasıl bir yol izliyorsunuz, paylaşırsanız sevinirim 😊
Hayatkisa1126 29052021 emen bebelere anne sütünü devam mama yiyen bebelere devam sütüne devam ben ek gıda erken başlamaya karşıyım ne diye çocuğun bağırsaklarını yorup ona yük olalım tabi zorunlu durumlar başka onları genelemiyorum ama herşey normalse aceleye gerek yok
Mlh 29052021 anne sütü ve ek gıdaya geçiş yaptık ..ilk bir hafta sadece yoğurt verdim bu hafta da yoğurt artı corbayla devam ediyoruz doktorumun dediği bu sekildi
Hayatkisa1126 29052021 29052021 annem nişastayı suda karıştırıp kıvamlı bir şeklide göğsüme sürdü iyi geldi canim surkeli banyo yaptım bide bebeğimi emzirdim sık sık doktorda agumentin ve poral verdi ama hangisi iyi geldi bilmiyorum ya nişasta yada ilaçlar yada şık emzirme 3 gün içinde gecti
29052021 Hayatkisa1126 ben meme ve mama reddi yaşıyorum şuanda. Zorlada olsa doysun diye günde 1 defa anne sütü ve sonrasında mama olarak dewam ediyorum. Ek gıda için erken mi diye merak edip fikir almak istedim 😊yorumunuz için çok teşekkürler
Hayatkisa1126 29052021 acile gittim oradaki doktor ateş ve ağrı için birde toplanmaları dağıtmak için verdi
Duyguaydinn 29052021 ben yennı doktora sordum emzirme ve mama olarak gidiyorum erken dedı 6 aya kadar ek gıda hayır demısstı