Herkese selam 🖖
16 aylık bir oğlum var aşırı mutlu sevgi kelebeği bir çocuk.Anne baba olarak çok özen gösteriyoruz yanında tartışmayı bırak ses bile yükseltmemeye çalışıyoruz.. Fakat şöyle bir sorunumuz var oğlum herhangi bir çocuk gördüğünde direk ya suratını ısırıo ya eliyle vuruo ya da tırmalıo bu konuda aşırı rahatsızız.Bir yere gitmek istemıyorum o yüzden.. Nerden ögrendı ya da neden yapıyor anlamış deılım kızmak bağırmakta istemıyorum.. Çünkü bir kere kızdım daha beter oldu.. Sizce nasıl davranmalıyız ya da neler yapmalıyız fikri olan aynı durumda olanlar sizler neler yaptınız lütfen yardım 🙏