Merhaba arkadaşlar Doğum ıZnındeyım 7 aylıkken başlayacağım işe yalnız emziriyprum ek gıda verecegım elbette ama sütümü şirkette sağarak sİZce yetştirebılırmıyım daha sonra sütüm sağdığım için azalırmı başına gelen varsa bılgılendırebılırmı acaba siz neler yapıyorsunuz