cansuakyz Ben genelde oyuncağını emziğini veririm hiç susmazsa kucağıma alırım. Sizler neler yaparsınız canım anneler?
Nefeshiramm cansuakyz valla benimki anasının kızı yeter ki gezme olsun gıkı çıkmaz 🤣🤣 emziği evde unuttuğum bile oluyor ama tabi bu ev oturması vs değil çarşıda olcaz kucağımda yada bebek arabasında gezecez🤣
Ah_neredeee_vah_neredeee cansuakyz Genelde eline yiyecek veririm :) Olmazsa hemen aaaa kediye bal yalanı 🤦🏼♀️
uyus mom554654 😀 Evim evim güzel evim…çoçuklarla dışarı çikınca veya misafirliğe gidince..en çok özlediğim evim oluyor.😊
mom554654 uyus valla ben severim gezmeyi ama bazen bebiş abartıyor. Benimki de ağzını açtı mı asla durmaz koş koş ev hemen. Artık evi daha çok seviyorum bebişle. Yat yuvarlan mis gibi ev. 😄
kahvekokusuu cansuakyz bugun basima geldi avm ye gittik isimiz vardi bir magaza gezdik ikincisinde bi basladi aglamaya susturamadim emzirmeye gittim yok emmiyor da son care kucagimiza aldik çığlık cigliga eve zor attik kendimizi
uyus mom554654 Ben ablamda bile kalmak istemiyorum artik..eve gelipte soyunup dökünmek herşeye bedel😊
Minikadam06 cansuakyz bu uygulamadaki bebek uyutan sealerden 10 tanesini ayni anda acarak yada pispis supurg3 sesi youtubedan 😂
Narem PekmeZli emzik küçük kavanozuma doldurdum pekmezi çok çıldırınca emziği bandirıp veriyom birebir sesi kesiyo 😂😂
Zeynepalya_ve_annesi cansuakyz agladigi seyin aksini gosterir bi hamle yapiyorum balona agliyorsa.misal aaaaa kuşlara bakkk suya bakk aaaa orda ne varmısss hadi gel yemek yiyelim diyorum unutuyor
AsyaninAnnesiiii cansuakyz eve gelince ağlıyor 🙄 kucukkende agladiginda emzirme önlüğü takıp yürüyordum. 🤷♀️
2prematureannesi cansuakyz işin içinde gezme yada arabada gezmek olsun gıkı çıkmaz hatta bu yüzden eşim oglanida kendine benzettin oğlumda senin gibi gezenti oldu der ama halbuki hiç gezmek doğru dürüst 😂😂
asellina20 cansuakyz sessizce ordan uzaklaşırım sonra da kızıma yalvarırım sus diye. Çünkü oyuncak moyuncak işlemiyor kızıma