Oğlum 3.5aylık ve sadece anne sütü almasına ragmen kendi kendine kakasını yapamıyor nedenini blmaya calşyrz yasadgm Siirt gbi bi şehirde hiç bi doktor net bişe bulamadı süt alerjisinden şüphelendi lakin makat kontrolü olmadı.Bugün arkadasımn bebeği kabız olmuştu kulak çöpüyle uyarırken kulak çöpü hemen girdi ama benim bebeğime kulak çöpüyle uygulama yapmak zor makatı aşırı dar acaba gercekten makat darlığı mı?Doktora götürcem boşuna muayene olup ağlatmalarından korkuyorm çok çaresizim ne yapmalıyım?Her kan aldıklarınca içim yanıyor bende ağlıyorum bi çare tecrübelilerden süt alerjisi belirtisi ne makat darlığı belirtisi ne?