Deryasami150819 süt “süt yok” dedikce annenin stresinden etkilenen ve azalan bir şey. Önce süt yok demeyi birakin. Kac kere meme reddinden kac kere sut azalmasindan donmus bir anne olarak soyluyorum. Sizi cok iyi anliyorum ama uzulme zamani degil çözüm zamani.
1) sutunuzun bol oldugunu gurul gurul aktigini kafanizda canlandirin
2) bol su icin
3) yardim eden varsa arada dinlenin
4) dereotu, bulgur, irmik, tahin, hurma, bestlak damla
5) once emzirin sonra mutlaka sağın. Gogusler tam bosalsin ki vucut yenisini uretsin. Sagarken biberona corap gecirin ve sagdiginiz miktari gormeyin, bebeginizin resmine bakarak sagin
6) youtube oksitosin masaji izleyin ve esinize yaptirin
7) gogsunuze siringa veya damlalik ile mama damlatarak emzirin, duşta tabureye oturun ikiniz de ciplak ten tene temas halinde emzirin arka planda su sesi olsun
8) mamayi kasik biberonla verin veya eds yapin (eds icin google’a yazin cikar veya eczaneye sorun onlar anlatir)