Oğlum 18 aylık dişlerimizi 16 aylıkken tamamladik ama son bir haftadır ısırıyor agizin suyu akıyor kazaklarin kolları sırılsıklam kulağını cekistiriyor sanki dis çıkaracak gibi acaba diyorum 2.azıları erken mi çıkarıcak geceleri kalkıp yarim saat ağlıyor huzurumuz kaçtı yemek yemeği zaten aylar önce bıraktık çok az yiyor tabak dolusu yemek yiyen cocuk gitti bir lokma yiyecek diye deli divane eden evlat geldi. Bizimle ayni durumda olan veya bu durumu yasayan anneler ne yaptiniz yardima ihtiyacim var.