Sukursebebiii
Mrb.lar, hayırlı kandiller.
Hiç ama hiç canınızı sıkmayın. Benim oğlum 11aylık iken birden, kendi kendine emeklemeye başladı. 10aylık iken ben bir kaç kez emekleme pozisyonuna getirdim, önüme bir şeyler koydum dikkat çekici, onu çağırdım ve gelmedi, hiç emekleme çabası da yoktu. Bıraktım ben de. Dediğim gibi bir anda emekledi ve şuan tüm evde geziniyor ve bazen koltuğa tırmanıp ayakta durup tutunarak geziniyor