Taftafgiller Keşke önceden görseydim postunu canım. İnşallah iyileşmiştir kuzum 🙏🏻 Benim de kızım ateşlenmişti geçtiğimiz gün gerçekten zordu. Bizim ateş 37.6/38.9 arasında gidip geliyordu. Her ateşi yükseldiğinde lavıbada ellerini yüzünü kollarını ayaklarını yıkardım. Biraz ağlıyorlar ama onların iyilikleri için. Sonra limon dilimlerdim 2 dilim ayak tabanına yerleştirirdim. Çorabını da üstüne giydirrdim. 15 dakikaya düşerdi ateşi. Eğer hala hafif varsa biraz ılık su koyardım. Temiz bezleri ıslatır eklem yerlerine koyuyorum. Oda bayağı düşürüyor. Ama canım ilaca dikkat et. Eğer calpol verdiysen 6 saat sonra tekrar calpol veremesizn. Pedifen türevi ilaçlR vermelinsin. Çünkü calpolla içeriği farklı. Pedifeni de 38.5 ateşten sonra verebilirsin. Dediğim gibi keşke önceden görseydim postunu. Kusura bakma. Çok geçmiş olsun ❤️🙏🏻