Bebekbilgen bizde öyleyiz canım ilk üç ay kendiliğinden uyuyordu 4 aylik olduk kendiliğinden uyumayı bırak sallasam da uyumuyor ya çok huysuzdu değiştirdi emziriyorum belki doymamistir die mama da verdim ama hiç bi düzelme yok böyle idare etmez mecburen