Gulenay1234 ay bi gün banyonun eşiginden geçicem diye yüz üstü düşüverdi bebem 🤦🏻♀️ Allahtan önündeydim yakaladım, ben bi faydasını görmedim açıkcası tembelleştiryo örümcek, çocuk ilk basmaya başladıgında 1 2 ay boyunca parmak uçlarına basarak yürüdü buda örümcekten kalan bi alışkanlıkmış