tavsancikinannisi of bu ben ya . Valla ben 🙄🤣 bazen bizim yuzumuze uyumadiklari kesin. 2 gün önce ne oldu bak. Uyuttum 3-5 dk sonfa hapşırdm ve uyandı tekrar uyuttum dedim bari yanından kalkayim ses olmasın tam kalkarken yine uyandı . Tekrar uyutmaya çalışırken de kafasına telefonu düşürdüm (burası üzücü 🥴) ağladı ve komple uyandı. Çocuğa yapmadığım kalmadi kısacası 😄