Zaaf Ayse-21 ben doğduğundan beri veriyorum her gittiğim doktor mutlaka mamasına damlat dedi. Kabız olup lağman yapılmasındansa ya da fitil kullanmaktansa iyidir.
Gizoooo Ayse-21 Rabbim hepimizin bebeklerini bağışlasın canım hiç rahatsızlanmasın hasta olmasınlar inşallah 🙏