Bebeğim 2 buçuk aylık doğduğundan beri uzun süreler emen bi bebek değil erken doğdu küvezde de yattı 1 hafta falan küvezde yattığı süre boyunca hemşireler önce 15er dakka emzir sonra mama ver dediler hep öyle yaptım kilo kaybettiği içinde 2 gün falan yattı. Hastaneden çıkınca hep aynı sistem gittim emzirdim mama verdim kontrol de doktor kilosu fazla çıktı bırak mamayı dedi ama çok ağlıyo memede uzun süre durmuyo diye günde 3 defa 60cc veriyorum mümkün oldukça sürekli de emzirmeye çalışıyorum sütüm yetmiyo gibi hissediyorum bırakamadım o yüzden çünkü beni emince uyumuyo memede 5 dakka emiyo ağlıyo krize giriyo resmen ama mama verince hemen rahatlıyo bide çok kusan bi bebek fazla mı geliyo aç mı kalıyo anlamıyorum hiç. Günde 3 defa mamayla ve emzirmeyle beraber geçen ay 1 kilo almış hemşirede bırak mamayı dedi napsam bilemedim sütümde az gibi sağdığımda 20cc anca çıkıyo. hem aranıyo hep hemde 5 dakka emip bırakıyo bi akıl verin lütfen